راهنمای جامع برای صندلی‎های اتاق کنفرانس

جمعه 28 تير 1398
0:13
هیچ کس

مجهزسازی اتاق کنفرانس با میز و صندلی کنفرانس مناسب یک نکته است ولی پیدا کردن بهترین صندلیها برای فضای آن یک موضوع کاملا متفاوت است. زمانی که بحث انتخاب صندلیهای کنفرانس برای اتاق جلسات به میان میآید، در نظر بگیرید میخواهید چه تعداد نفر در اتاق جا شوند و میخواهید چه نوع ظاهری داشته باشد و حس و حالی را انتقال دهد. سپس راهنمای جامع ما را برای انتخاب صندلیهای اتاق کنفرانس مطالعه کنید.

مجهزسازی اتاق کنفرانس با میز و صندلی کنفرانس قصرچوب مناسب یک نکته است ولی پیدا کردن بهترین صندلیها برای فضای آن یک موضوع کاملا متفاوت است. زمانی که بحث انتخاب صندلیهای کنفرانس برای اتاق جلسات به میان میآید، در نظر بگیرید میخواهید چه تعداد نفر در اتاق جا شوند و میخواهید چه نوع ظاهری داشته باشد و حس و حالی را انتقال دهد. سپس راهنمای جامع ما را برای انتخاب صندلیهای اتاق کنفرانس مطالعه کنید.

برای اتاق کنفرانس چه تعداد صندلی کنفرانس نیاز دارم؟

پیش از شروع به اندیشیدن در مورد صندلیهای اتاق کنفرانس، باید میز کنفرانس خود را انتخاب کرده باشید. تعداد صندلیهایی که میتوانید در اتاق جلسات جا دهید تا حد زیادی به اندازه میز کنفرانس بستگی خواهد داشت. یک قانون خوب این است که عرض میز به فوت همچنین تعداد صندلیهایی که میتواند راحت اطراف آن قرار داد را مشخص میکند. بنابراین، به عنوان مثال در اطراف یک میز با عرض 4 فوت میتواند 4 صندلی قرار گیرد و گنجایش صندلیهای اطراف یک میز 20 فوتی به همین شکل 20 عدد است.

اگر فضا اجازه دهد، همچنین فکر خوبی است که چند صندلی جانبی به دیوار اتاق کنفرانس خود تکیه دهید. در نتیجه زمانی که جلسات شلوغتر است و فضای کافی اطراف میز کنفرانس وجود ندارد، افراد میتوانند روی آنها بنشینند. ما پیشنهاد میکنیم اطراف میز کنفرانس خود حداقل 3 فوت فضای خالی برای تحرک قرار دهید تا جابهجایی اطراف اتاق راحت باشد.

به چه نوع صندلیهای اتاق کنفرانسی نیاز دارم؟

صندلیهای اتاق کنفرانس ظاهری دارد که شبیه به میز و صندلیهای اداری است. بنابراین چه تفاوتی بین آنها وجود دارد؟ در حقیقت، اکثر صندلیهای اداری را نیز میتوان به عنوان صندلی کنفرانس و همچنین برعکس استفاده کرد ولی چند ویژگی متفاوت دارند. از یک صندلی اداری معمولا به عنوان یک صندلی کنفرانس یاد میشود اگر دستههای ثابت و حداقل تنظیمات ارگونومیک داشته باشد.

دستههای ثابت برای این هستند تا وزن دست کاربران را تحمل کنند و در همین حین فرصت حواسپرتی در طول جلسات را به حداقل برسانند. به همین شکل، نبود تنظیمات ارگونومیک جلوی کاربران را در حین زمانی که جلسه برقرار است در کار با دستهها و تنظیمات میگیرد. اکثر صندلیهای کنفرانس تنها قابلیت تنظیم ارتفاع نشیمنگاه را دارند.

صندلیهای بلند و بزرگ گاهی اوقات در اتاقهای کنفرانس استفاده میشوند تا وزن کاربران با قد بلند و عظیمالجثه را تحمل کنند. این نوع صندلیهای کنفرانس میتوانند وزن 136 کیلوگرم یا بیشتر را تحمل کنند.

صندلیهای کوچک اغلب اوقات در اتاقهای کنفرانس استفاده نمیشوند ولی یقینا امکان این کار وجود دارد. صندلیهای کوچک یک استوانه کوتاهتر و فضای نشیمنگاه کوچکتری دارند تا از کاربران با قد کوتاهتر پشتیبانی کنند.

صندلیهای بدون دسته یا صندلیهای مهمان اغلب اوقات به دیوارهای خارجی اتاق کنفرانس تکیه داده میشوند تا زمان شلوغی جلسات و جا نشدن افراد اطراف میز استفاده شوند.

چهارپایهها اغلب اوقات در اتاقهای کنفرانسی استفاده میشوند که یک میز کنفرانس با قابلیت تنظیم ارتفاع دارند. چنین چیزی به برخی از کاربران اجازه میدهد بایستند و سایرین بنشینند تا هر کسی در طول جلسه آن طور که راحت است باشد.

آیا ویژگی خاصی وجود دارد که باید به دنبال آن باشم؟

صندلیهایی که میتوان آنها را روی یکدیگر قرار داد (stacking chairs) یکی از این گزینهها است. چون این نوع صندلیها را برای نگهداری سادهتر میتوان به سادگی روی یکدیگر قرار داد و جمع کرد، وجود آنها زمان نیاز به صندلیهای اضافه ایدهآل است تا برای استفاده دم دست باشند.

صندلیهای لانهای (Nesting chairs) مشابه با صندلیهای قبلی هستند ولی آنها به جای این که روی یکدیگر قرار گیرند، داخل یکدیگر جمع میشوند. این نوع صندلیها همچنین زمانی که نیاز به نگهداری و جمعآوری صندلیها است، گزینه عالی به شمار میروند و معمولا متحرک هستند تا در آن واحد بتوان چندین صندلی را راحت جابهجا کرد.

صندلیهای دارای دسته میزی شکل اغلب اوقات به عنوان صندلی مهمان در اتاقهای کنفرانس استفاده میشوند چون آنها سطحی برای نوشتن برای اعضایی از جلسه فراهم میکنند که اطراف میز کنفرانس ننشستهاند.

چه نوع رویه (روکش) صندلی کنفرانس باید انتخاب کنم؟

رویه یا روکش ماده بافته شدهای است که ظاهر و حس و حال یک مبلمان راحت را به وجود میآورد. رویهها به رنگها و الگوهای متفاوت هستند تا به راحتی برای اتاق کنفرانسی که نیاز به یک ظاهر بسیار خاص دارد، گزینههای متعددی داشته باشید.

روکش چرم طبیعی یا full grain یا top grain است. چرم full grain اولین لایه پوست حیوان است و نقصهای طبیعی و و حالت آن را نشان میدهد و تا جای ممکن بیشترین شباهت را به حالت طبیعی پوست حیوان دارد.

چرم top grain متداولترین نوع روکش چرم طبیعی و در مقایسه با full grain، نازکتر است و انعطافپذیری بیشتری دارد. روی چرمtop grain سنباده کشیده میشود تا هر گونه نقص چرم از بین برود و یک ظاهر براقتر و یکدستتر به وجود آید.

روکش چرم مصنوعی همانطور که نام آن نشان میدهد چرم دست ساز است. چرم مصنوعی از یا پلی اورتان (PU) یا پلی وینیل کلراید (PVC) ساخته میشود که هر دو ظاهر چرم ولی با قیمت کمتر را دارند.

مش (Mesh) الیافی است که به نسبت تمامی روکشهای دیگر جریان هوا از بین آن بیشتر عبور میکند. مش با دوام است ولی به علت طراحی متخلخل آن میتواند ضخیمتر باشد و سختتر تمیز شود.

انواع گوناگون نشیمنگاهها به چه صورت است؟

سیستمهای فنری پاکتی از تعدادی فنر تشکیل شده است که به توزیع یکنواخت وزن برای راحتی کاربر کمک میکنند. این فنرها معمولا با یک لایه فوم در بالا و پایین پوشانده شدهاند به نحوی که لایه بالایی تراکم کمتری دارد تا حس قرارگیری روی یک کوسن به وجود آید.

فوم کارخانهای یکی از متداولترین موادی است که در روکش صندلیهای اداری پیدا میشود. این نوع فوم از نظر تراکم فرق میکند و هرچه فوم تراکم بیشتری داشته باشد، حس محکمی که در خود خواهد داشت بیشتر است.

فوم قالبگیری شده زمانی ساخته میشود که یک ماده فوم مایع داخل یک قالب ریخته میشود و بنابراین اسم آن را فوم قالبگیری شده گذاشتند. این نوع فوم بیشتر وزن را تحمل میکند و میتواند به نسبت فوم کارخانهای شکل خود را بیشتر حفظ کند. این نوع فوم حس راحتی بیشتری در کاربران به وجود میآورد.

فوم هوشمند (Memory foam) یک ترکیب شیمیایی بی همتا است که به نشیمنگاه اجازه میدهد دمای بدن شما را تنظیم کند. بنابراین، این نشیمنگاه در مقایسه با سایرین گرمای بیشتری را نگه میدارد که به آن اجازه میدهد شکل خود را به دنبال جابهجایی کاربر تغییر دهد.

نشیمنگاههای ساخته شده از فوم هوشمند به واسطه فراهمسازی یک سطح بالایی از پشتیبانی سفارشی از بدن کاربر شناخته شدهاند. علاوه بر این، این ماده بعید است باعث ایجاد حساسیت شود و به مایتهای خاکی (dust mites) مقاوم است.

مواد TEMPUR® نوع خاصی از مواد است که توسط شرکت Tempur-Pedic® ساخته شده است و طراحی آن برای این است که یک سطح فوقالعاده بالایی از راحتی را به وجود آورد. این نوع ماده به ویژه برای شباهت با حالت بدن و تسکین نقاط فشار طراحی شده است.

منبع : قصرچوب


[ بازدید : 494 ] [ امتیاز : 3 ] [ نظر شما :
]
نام :
ایمیل :
آدرس وب سایت :
متن :
:) :( ;) :D ;)) :X :? :P :* =(( :O @};- :B /:) =D> :S
کد امنیتی : ریست تصویر
تمامی حقوق این وب سایت متعلق به دنیای کسب است. || طراح قالب avazak.ir
ساخت وبلاگ تالار اسپیس فریم اجاره اسپیس خرید آنتی ویروس نمای چوبی ترموود فنلاندی روف گاردن باغ تالار عروسی فلاورباکس گلچین کلاه کاسکت تجهیزات نمازخانه مجله مثبت زندگی سبد پلاستیکی خرید وسایل شهربازی تولید کننده دیگ بخار تجهیزات آشپزخانه صنعتی پارچه برزنت مجله زندگی بهتر تعمیر ماشین شارژی نوار خطر خرید نایلون حبابدار نایلون حبابدار خرید استند فلزی خرید نظم دهنده لباس خرید بک لینک خرید آنتی ویروس
بستن تبلیغات [X]